Motorforum.nu

ForumOff Topic

ATT: JoakimE! ::: Ändra om en text...

Startad av Krister Lindholm · · 5 svar

Krister LindholmTrådstart
Quote:
Våra användare har totalt postat -5- Inlägg.
Vi har -6- registrerade medlemmar.
Den senast registrerade medlemmen är -******-.
-1- användare läser förnärvarande i forumen.
Inloggad som *******. Logga ut.

1. Det vore snyggare & förhoppningsvis mer praktiskt om denna text sträcker sig längs hela sidans bredd istället för som nu att den är lagd till höger ovanför forumen.

2. Länka texten: "medlemmar" till medlemslistan: https://motorforum.nu/bb_memberlist.php

3. Ändra texten: "Inloggad som *******. Logga ut." till "Du är inloggad som *******. Logga ut."

:-)
Anonymous
2 o 3 är fixat :-)
Krister Lindholm
Bra! Då var det bara 1:an kvar då... :e
Anonymous
Quote:
On 2001-10-26 13:13, Skywalker wrote:
Bra! Då var det bara 1:an kvar då... :e

:OO

förstår inte riktigt varför du vill ha det så? :l
Krister Lindholm
Jag vill att forumets ovandel (Den del som är ovanför själva forumen) inte ska ta så mycket utrymme på höjden. Det blir ett snyggare & mera lättnavigerat forum för de som sitter på mindre skärmar än du & jag! :-)

Vi överklass-surfare märker inte mycket av sånt! §e
Anonymous
Quote:
On 2001-10-26 13:17, Skywalker wrote:
Jag vill att forumets ovandel (Den del som är ovanför själva forumen) inte ska ta så mycket utrymme på höjden. Det blir ett snyggare & mera lättnavigerat forum för de som sitter på mindre skärmar än du & jag! :-)

Vi överklass-surfare märker inte mycket av sånt! §e

;-) :p

Kan väl kika lite på det då ;-)

Fler trådar i Off Topic