Nu är det snart bara två timmar kvar tills SVT Extra börjar sända dagens CART lopp. Kenny startar fyra och han var fyra på uppvärmningen, vad tror ni om Kennys chanser?
8:30PM UTC = 22:30 svensk tid eftersom vi ligger UTC+2 under sommartiden.
Hmmmm, jag missade de första tre minuterna och nu vet jag inte vem den ena av de som kommenterar är. Den ena är dock
Flash, men den andra låter som han som var med och snackade på SVT's CART sändningar ifjol.
Fasen missade detta på SVT's sida: "Johan Pettersson och Jan Nilsson"
Ehhhh, vad säger du? Jag tittar ju på sändningen nu. De kör just nu formationsvarv...
Kenny trea efter starten :-)
Tråkigt lopp, det är ju mer omkörningar på Monaco, och Monaco är en mycket smalare bana.
*snark*
Nåväl, en 4e plats iaf, poäng :-)
Förbannat att inte Eurosport sänder. Inte sänder dom nascar eller f3000 heller :(
Quote:
On 2002-04-15 14:07, Jocke wrote:
Förbannat att inte Eurosport sänder. Inte sänder dom nascar eller f3000 heller :(
Jorå, Nascar sänder dem, men inte direkt :l
Oerhört synd att de inte sänder F3000 dock, nu när vi har Björn Wirdheim med :(
Måste säga att Johan Pettersson och Jan Nilsson är inge vidare på att kommentera, de hade ju noll koll på vad som hände...