OK...min Micra -88 börjar se lite väl risig ut nu, dags för en ny kärra. Jag funderar lite på en SAAB 900...jag tycker att de verkar sjukt billiga jämfört med andra bilar i den storleken!?
Har ni några andra förslag? Budget: >15000:-, inga småbilar...
_________________
[ Detta Inlägg ändrades av: stinzen den 2002-02-12 14:39 ]
De flesta stora bilar ÄR billiga idag.
Opel Omega ,Ford Scorpio ,Audi 100 ,Saab 9000
Kan ju få en skaplig 92´-93` för 15-20000:-