Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Peugeot köpes

Startad av Chiqita · 2002-05-13 · 3 svar

ChiqitaTrådstart
Jag skulle vilja köpa en Peugeot 405 (helst MI16) eller en 605 (oavsett motor alternativ). Jag bor i Gävle och åker max.ca 25 mil.
// Petra
Lloyd
@Chiqita 1710 wrote:
Jag skulle vilja köpa en Peugeot 405 (helst MI16) eller en 605 (oavsett motor alternativ). Jag bor i Gävle och åker max.ca 25 mil.
// Petra


Hej Har en 605a 95a nybes o nyskattad för 13000
aw73
OBS annonsen är från "13-05-2002" :q §e

var det inte någon devis som går:
"Köper du en peugeot så får du gå" :e
Rimsky
eller peugeot gjord för två en sitter i och en skjuter på :D

Fler trådar i Köp och sälj