Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

200 personer måste lämna Saab

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
För några månader sedan återanställde Saab Automobile 200 personer vid produktionslinan. Anställningarna var tillfälliga men många hoppades på en förlängning. Så blir det inte då Saabs försäljning har svikit. Victor Muller är dock inte orolig för utvecklingen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]