Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

2010 var bästa året någonsin för Audi

Startad av Krister Lindholm · 2011-03-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Bilmarknadens uppgång under fjolåret gav många tillverkare glada miner. Allra gladast var man kanske hos Audi, där året gav rekordresultat.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]