Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

2,1 miljarder i förlust för Volvo PV

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Ford Motor Company redovisar nu siffrorna för sitt första kvartal 2009. Hela koncernen gick med saftiga 11,5 miljarder kronor i förlust. Av dessa står Volvo Personvagnar för 2,1 miljarder kronor. Trots resultatet blickar Ford framåt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]