Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

30-tumshjul - ny trend på väg?

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Under 1990-talets andra hälft var 15 tum ganska standard, i dag är 17 eller till och med 18 tum mer eller mindre standard. Så här kommer det att se ut om några år när 30 tum är standard.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]