Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

8 300 ska bort när Opel framtidssatsar

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Opels vd Nick Reilly har presenterat företagets femårsplan som innebär både gas och broms. 8 300 anställda ska lämna Opel men samtidigt storsatsar man med tolv nya modeller och siktet är inställt på att gå med vinst om två år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]