Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

9 av 10 sitter fel i bilen

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-31 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Att bara sitta på rumpan borde väl inte vara så svårt? Nej, men när det handlar om att få till en bra körställning är det inte lika enkelt. Hela 90 procent sitter fel, ibland farligt, enligt Motormännen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
anden__z
Borde det inte vara säkrast att sitta i baksätet vid en kollission,,,,, blir förstås lite svårt att nå ratten då :-)

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]