Borde det inte vara säkrast att sitta i baksätet vid en kollission,,,,, blir förstås lite svårt att nå ratten då :-)
Att bara sitta på rumpan borde väl inte vara så svårt? Nej, men när det handlar om att få till en bra körställning är det inte lika enkelt. Hela 90 procent sitter fel, ibland farligt, enligt Motormännen.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld