Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Abarth 500C cabbar ned i Genève

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är det dags för cabrioletversionen av Fiat 500 att även den få en Abarth-behandling. Fiats prestandadivision Abarth tror att speciellt kvinnor kommer att uppskatta kombinationen av elegans och sportegenskaper.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]