Tyska Daimler AG har fått en ny storägare. En statlig fond i arabemiratet Abu Dhabi köper nio procent av aktierna i den tyska biltillverkaren och blir därmed den största ägaren.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld