SstarkkilleTrådstart2009-06-28Min AC blåser bara kallt i bland, någon som vet vad det kan bero på ?
Tack för svaret. Jag testar :upp
Nu har jag kalibrerat ACn och jag får felkod 22. Någon som vet vad det betyder ?
felkod 22 på 9-5 men det bör vara likadant?
22 This fault code means the ACC software is corrupt, this will require reflashing by a dealer using tech2
Most ACC systems will work normally with this code.
https://www.saab9-5.com/faq_acc.htm@starkkille 45393 wrote:Min AC blåser bara kallt i bland, någon som vet vad det kan bero på ?
det är för lite gas i systemet
Jo det är tekniskt den vanligaste orsaken att det då saknas kylmedia, som endera läckt via läckage till ett helt naturligt läckage som alla system har,,,