Koenigsegg Groups affärsplan som presenterades i samband med förhandlingarna med EIB och staten har nu avslöjats. I den står det bland annat att en elbil ska lanseras 2012 och att Saab ska bli ett dyrt och exklusivt bilmärke med en årsproduktion på 65 000 bilar.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld