Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Alfa Romeo MiTo - nu med Multiair

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu släpper Fiat lös den bränslesparande och effekthöjande Multiair-tekniken. Det är det stora affischnamnet Alfa Romeo MiTo som får introducera tekniken och i det värsta utförandet ger den 170 hästkrafter men släpper inte ut mer än 139 gram CO2/km.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]