Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ännu en snygg Saab-reklamfilm

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det är mycket Saab nu, vilket inte är så konstigt då nya 9-5 snart gör entré i bilhallarna. Dessutom får man se det lite som en rejäl revansch för Saab efter den tuffa tiden senaste året. Här är deras senaste reklamfilm - nya 9-5 snyggt presenterad.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]