Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Asiatiska bilar i topp i kvalitetsundersökning

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Amerikanska Consumer Reports har släppt sin årliga ranking av olika bilars och bilmärkens kvalitet och i topp i år igen hittar vi Scion. Precis utanför tio-i-topp-listan hittar vi Saab som näst bästa europeiska bilmärke. Volvo hittar vi på plats 18 medan Chrysler ligger i botten på plats 33.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]