Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Aston Martin till salu på nytt - ska Mercedes köpa in sig?

Startad av Krister Lindholm · 2008-12-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Aston Martins delägare Dar planerar att sälja en del av den klassiska britten. Den kuwaitiska investmentfirman har bara varit delägare i drygt ett år, men den ekonomiska krisen tvingar nu Dar att ge upp delar av företaget.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]