Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Aston Martin V12 Vantage officiell

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I samma veva som Aston Martin väljer att presentera de första officiella bilderna på Rapide, väljer de också att officiellt presentera en ny Vantage. Nu är det V12-motor som gäller vilket innebär fler hästkrafter och mer fart än V8 Vantage från 2005.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]