Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Atomik 500 redo för snabb månfärd

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den svenska el-Fiaten från Nödinge kan slänga sig i väggen. Nyetablerade Atomik Cars har också utgått från en Fiat 500 för att skapa en utsläppsfri bil men med betydligt roligare prestanda.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]