Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi: 2009 blir bilhistoriens värsta år

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Audi räknar kallt med att det här året blir det tuffaste någonsin för bilindustrin. Audi har hittills lyckats stå emot marknadsnedgången men i år förväntas Audis försäljning minska för första gången på 14 år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]