Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi A1 börjar tillverkas i höst

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Vi väntar fortfarande spänt på Audis omtalade småbil A1. Nu berättar chefen för Audis fabrik i Bryssel att serieproduktionen av A1 ska börja i hans fabrik redan i oktober.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]