Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi A2 får bara el i tanken

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den aldrig sinande strömmen av uppgifter om nya Audi A2 har tagit en ny riktning. Det senaste är att nya A2 endast kommer att bli tillgänglig som elbil.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]