Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi A4 gick om BMW 3-serie i Tyskland

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Ett mer eller mindre historiskt tronskifte har skett i Tyskland. BMW 3-serie är inte störst i klassen, vilket den varit i en herrans massa år. 2008 var det i stället Audi A4 som för första gången såldes i störst antal.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]