Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi A8 först med Google Earth-baserad navigator

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den som köper nya Audi A8 i början av nästa år kan välja till MMI Navigation Plus som med inbyggt modem kan ta del av alla fördelar med Google Maps. I mitten av 2010 utökas systemet ytterligare så att navigering kan ske i symbios mellan Google Earth och bilens navigationssystem vilket ger massor av möjligheter, bland annat 3D-kartor och miljontals POI:s.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]