Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi-diesel kan ta plats i Bentley

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Bentley-chefen Franz-Josef Paefgen ser ut att bli överkörd av sina högre chefer. Paefgen har tidigare sagt att det inte är aktuellt med en dieselmotor i en Bentley, men nu får han svar på tal av VW:s vd Martin Winterkorn som säger att det visst kan bli så.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]