Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi e-tron är kommande R4

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Anonyma Audi-källor bekräftar nu att konceptbilen e-tron som visas i Detroit är en förhandstitt på kommande R4. Den nya lilla sportbilen ska dela teknik med VW:s motsvarighet och drivas av såväl el- som bensinmotorer.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]