Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi e-tron sätts i produktion 2012

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Snart är den här. När Audi premiärvisade elbilskonceptet e-tron i Frankfurt sades det inget om en förestående produktion. Nu avslöjar däremot Audis USA-chef att en elsportbil baserad på e-tron ska lanseras senast 2012.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]