Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi E1 - liten premium-elbil 2011

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Vi har tidigare skrivit om Audis gröna planer som de närmaste åren kommer att resultera i en rad nya E-modeller. Nu spekuleras det friskt i minstingen E1 som sägs komma 2011 med ren eldrift, men även med bensin-, diesel- och hybriddrift.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]