Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi har registrerat SQ5 och RSQ5

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det har tidigare snackats löst om att Audi har två vassa Q5-versioner på gång i SQ5 och RSQ5. Nu får vi vatten på vår kvarn när det återigen rapporteras om att Audi registrerat de båda beteckningarna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]