Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi-premiär för automatlåda med start/stopp

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Från och med november kommer Audi att erbjuda start/stopp-system i kombination med dubbelkopplingslådan S-tronic. Nymodigheten införs i de uppdaterade A3 1,6 TDI och 1,4 TFSI.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]