Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi Q3 kommer 2011

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I dag har Audi officiellt förklarat att lill-crossovern Q3 kommer att börja byggas och lanseras under 2011. Bilen ska byggas i en av Seats fabriker i Spanien.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]