PeO Kjellström drog vinstlotten och fick åka till spanska Malaga för att köra Audi R8 5,2 FSI med V10-motor. Han har nyss kört bilen för första gången och vi har tvingat ut honom ur bilen för en direktrapport.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld