Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi R8 5,2 FSI med V10-motor - direktrapport från provkörningen

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
PeO Kjellström drog vinstlotten och fick åka till spanska Malaga för att köra Audi R8 5,2 FSI med V10-motor. Han har nyss kört bilen för första gången och vi har tvingat ut honom ur bilen för en direktrapport.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]