Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi R8 ePerformance - elektrifierad

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-31 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Så fort en bilsalong stundar tar en mängd rykten fart - vissa sanna, andra inte. Om detta tillhör förstnämnda kategorin vet vi inte än, men läckert är det i alla fall. Enligt franska uppgifter ska Audi visa upp en eldriven sportbil - R8 ePerformance.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]