Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi R8 får en lillebror i R4

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Sportbilsälskare världen över har mycket att se fram emot. Audi R8 har hyllats som en av de absolut bästa i sin klass, och nu ska den få en lillebror! Baserad på en helt ny plattform och med en turbomatad tvålitersfyra som instegsmotor, kommer R4 att placera sig mellan R8 och TT.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]