Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi R8 GT - bildfrossa

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Audi R8 slog ned som en bomb när den kom under 2007. Sedan har det presenterats fler modellversioner utöver V8-coupén och sist i raden är R8 GT - en ?R8 Superleggera? som bantats 100 kilo och fått högre effekt. Här bjuder vi på bildfrossa med R8 GT i centrum!

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]