Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi R8 Spyder nu med V8

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Funderar du på att köpa en Audi R8 Spyder? Fram tills nu har endast V10-motorn funnits till hands men nu kan man även få R8 Spyder med den mindre V8-motorn på 4,2 liter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]