Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi R8 V10 äntligen här

Startad av Krister Lindholm · 2008-12-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Audi R8 har hyllats av en enig motorpress världen över. Det enda minuset har varit V8-motorn som ansetts för klen. Nu ger Audi kritikerna svar på tal. Här är R8 V10 5,2 FSI quattro, med 525 hästkrafter och 530 Nm!

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]