Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi R8 V12 TDI blir inte av - R8 Cabriolet kommer däremot

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Enligt färska uppgifter har Audi skrotat planerna på att förverkliga konceptbilen R8 V12 TDI som visades i bland annat Genève förra året. Anledningen ska vara att den blir olönsam för företaget. Glädjande är i stället att R8 Cabriolet ska bli av.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]