Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Audi RSQ5 kan finnas i startgroparna

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Från franskt håll kommer uppgifter om prestandaversioner av Audi Q5. Enligt tidningen L?Automobile är Audi i full gång att utveckla S- och RS-versioner av Q5, båda med kompressormatad V-motor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]