Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Avstängd motor på taxibilar sparar pengar och miljö

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Går man förbi taxikön utanför centralstationen hör man inte mycket annat än en rad dieselmotorer på tomgång. Detta visar sig nu, inte helt oväntat, vara ett rejält slöseri med pengar och på miljön.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]