Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BAIC bjuder 7,2 miljarder för Opel

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kanadensiska Magna tillsammans med sina ryska partners ligger fortfarande bäst till, men än är kampen om Opel inte helt över. Kinesiska biltillverkaren BAIC uppges ha lagt ett bud på motsvarande på 7,2 miljarder kronor i ett försök att sno Opel framför näsan på Magna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]