Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BAIC en möjlighet för Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Under en presskonferens i dag var Beijing Automotives chef Wang Dazong aningen hemlighetsfull när det gällde uttalanden kring Saab och ett eventuellt förvärv. Men tongångarna i uttalanden får ändå klassas som att kineserna är intresserade.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]