Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BAIC lanserar ny elbil

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saab-affären är inte kinesiska BAIC:s enda angelägenhet nuförtiden. På hemmamarknaden har de i dagarna premiärvisat den helt egenutvecklade elbilen BE701. BAIC satsar stort på elbilar - så stort som 2,3 miljarder för att vara exakt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]