Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BAIC tar över Saab-försäljningen i Kina

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
BAIC ska inte bara sälja sina special-Saabar i Kina. Nu tar de även över GM:s rättigheter att sälja Saabs bilar på den kinesiska marknaden. Målet är 5 000 sålda bilar per år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]