Kinesiska BAIC förlorade striden om Saab när de valdes bort av GM. Nu kan de vara på väg tillbaka. BAIC:s vd säger nu att företaget 50 miljarder över och han gärna vill investera i Saab. Det är redan klart att Saabs och BAIC:s samarbete ska fördjupas.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld