Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BAIC vill investera i Saab

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kinesiska BAIC förlorade striden om Saab när de valdes bort av GM. Nu kan de vara på väg tillbaka. BAIC:s vd säger nu att företaget 50 miljarder över och han gärna vill investera i Saab. Det är redan klart att Saabs och BAIC:s samarbete ska fördjupas.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]