Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

BAIC:s oblyga Mercedes-kopia

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Daimler-koncernen har haft många och långa tvister med kinesiska biltillverkare som kopierar deras bilar. Hur ska Daimler göra nu när den senaste kopian kommer från samarbetspartnern BAIC?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]