Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Baojun 630 - första modellen från GM:s nya kinesiska märke

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I somras skrev vi om General Motors nystartade lågprismärke för den kinesiska marknaden, Baojun. Nu har vi nåtts av bilder på dess första riktiga modell - här är Baojun 630.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]