Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Baojun - GM:s nya lågprismärke i Kina

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
GM må ha skalat bort tre märken men nu skapar de ett nytt. För att inte underminera Chevrolet-loggan ska GM börja sälja sina billigaste bilar i Kina under det nya namnet Baojun.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]