Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Bäst bakom ratten är männen - kvinnorna bara medelmåttiga

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Försäkringsbolaget If har genomfört en undersökning bland svenska bilförare för att lista ut hur bra dessa anser sig vara bakom ratten. Männen ser ut att ha en övertro på sig själva då nästan tre fjärdedelar anser sig köra bättre eller mycket bättre än medelföraren. Kvinnorna har en mer nyanserad syn på sin körning.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]